Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri şi tablete, unde va obţine în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer, transmite Bloomberg.
Facebook a obţinut în trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobilă, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de căutare la nivel mondial, mai puţin de un sfert din venituri.
Twitter reprezintă doar o mică parte din piaţa publicităţii pe dispozitive mobile, estimată în acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul că s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intenţia companiei de a face o ofertă publică iniţială, având în vedere că prezenţa insuficientă pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Facebook şi Google, care s-au concentrat iniţial pe publicitatea online accesată de pe computerele personale, şi-au regândit recent afacerile odată cu orientarea utilizatorilor către smartphone-uri şi tablete.
Twitter a anunţat săptămâna trecută că a depus în condiţii de confidenţialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentaţia pentru listarea la bursă, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari în cele mai recente operaţiuni de finanţare derulate pe piaţa privată.
Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri şi tablete, unde va obţine în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer, transmite Bloomberg.
Facebook a obţinut în trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobilă, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de căutare la nivel mondial, mai puţin de un sfert din venituri.
Twitter r