Promenada Mall a selectat pentru campania de lansare si sustinere a brandului in acest an agentiile Papaya Advertising, Godmother, OMD si Rogalski Damaschin Public Relations.
Procesul, desfasurat pe o perioada de doua luni, a constat mai intai in selectarea agentiei de strategie si comunicare de brand, in urma careia Papaya Advertising a fost desemnata castigatoare. Ulterior au fost selectate agentiile de media, BTL, online si PR.
Astfel, serviciile media buying si planning vor fi asigurate de catre OMD, in timp ce Godmother va coordona procesul de comunicare in mediul online si BTL, iar Rogalski Damaschin Public Relations va fi responsabila pentru comunicarea cu presa si liderii de opinie.
Mall-ul Promenada, situat la intersectia arterelor Calea Floreasca, Soseaua Pipera si Str. Barbu Vacarescu, va fi inaugurat pe 17 octombrie. Proiectul este dezvoltat de Raiffeisen Evolution, cu o investitie de peste 130 milioane de euro.
Centrul comercial va avea o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 de mp, o gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece. Design-ul cladirii este semnat de un birou de arhitectura romanesc – B23T.
Executia proiectului a fost atribuita de catre dezvoltator, la sfarsitul anului 2011, constructorului austriac Strabag, in calitate de antreprenor general.
Constructia este realizata pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) vor fi destinate parcarii, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. In total, mall-ul va numara 1.300 de locuri de parcare.
La demisol vor fi concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial, cat si o parte dintre cei mai importanti chiriasi. Dintre retailerii care isi vor desfasura acti