Nu doar antrenorii și jucătorii au avut de suferit de pe urma organizării pe fugă a activității în Calea Aurel Vlaicu, ci și spectatorii. Cu o jumătate de oră înainte de primul fluier al arbitrului Marian Balaci și până prin minutul 20 al întâlnirii UTA – ASA Târgu Mureș, pe platoul din fața arenei s-a format o coadă de aproximativ 30-40 de persoane. Unii chiar au renunțat și au plecat acasă, supărați că au fost obligați să aștepte în rând la singura casă de bilete deschisă în Calea Aurel Vlaicu.
La finalul partidei, Adrian Marțian dădea vina pentru proasta organizare pe angajații săi. Unul dintre aceștia a oferit și explicații pentru situația creată, cerându-și – totodată – scuze în numele clubului UTA.
„Din păcate, faptul că ne-am adunat ca și club atât de târziu a provocat și această disfuncție de organizare. Abonamentele s-au pus în vânzare doar acum două săptămâni, iar astăzi multă lume își achiziționau unul și stăteau mai mult la ghișeu. Noi am rugat suporterii să-și achizioneze din timp un abonament pentru a se evita aglomerația. Apoi clubul UTA nu-și permite să angajeze o altă casieriță, sau dacă domnul Marțian are o altă părere să angajeze. Sper să fim înțeleși că astăzi a fost o situație mai specială și la nivel de organizare, cum a fost și pentru echipă în ultimele două săptămâni”, ne-a declarat Dorin Stana, organizatorul de competiții al „alb-roșiilor”.
Nu doar antrenorii și jucătorii au avut de suferit de pe urma organizării pe fugă a activității în Calea Aurel Vlaicu, ci și spectatorii. Cu o jumătate de oră înainte de primul fluier al arbitrului Marian Balaci și până prin minutul 20 al întâlnirii UTA – ASA Târgu Mureș, pe platoul din fața arenei s-a format o coadă de aproximativ 30-40 de persoane. Unii chiar au renunțat și au plecat acasă, supărați că au fost obligați să aștepte în rând la singura casă de bilete deschisă în C