PepsiCo, al doilea mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a lansat pe piaţa locală energizantul Rockstar Energy Drink, prezent deja în ţări precum SUA, Australia, Polonia, Slovacia, Spania sau Suedia. Rockstar Energy Drink este al doilea energizant adus pe piaţa locală de PepsiCo, după Adrenaline anul trecut.
Piaţa energizantelor, evaluată la 60-70 milioane de euro, este de câţiva ani pe o pantă ascendentă, fiind dominată în volum de mărcile private ale marilor reţele de magazine. Ultimele date ale companiei de cercetare Nielsen arată că în perioada august 2011-iulie 2012, mărcile private erau pe primul loc ca volume vândute, urmate de Rienergy( brandul European Drinks), Hell, importat de Candy Globe (o companie ungară), Burn al gigantului Coca-Cola HBC şi Red Bull. Pe de altă parte, în aceeaşi perioadă, Red Bull conduce topul celor mai vândute mărci de energizante din punct de vedere al valorii, urmat de brandurile proprii. Rockstar Energy Drink a fost fondat în anul 2001, iar în prezent este unul dintre cele mai vândute trei energizante din lume, conform informaţiilor furnizate de PepsiCo.
PepsiCo, al doilea mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a lansat pe piaţa locală energizantul Rockstar Energy Drink, prezent deja în ţări precum SUA, Australia, Polonia, Slovacia, Spania sau Suedia. Rockstar Energy Drink este al doilea energizant adus pe piaţa locală de PepsiCo, după Adrenaline anul trecut.
Piaţa energizantelor, evaluată la 60-70 milioane de euro, este de câţiva ani pe o pantă ascendentă, fiind dominată în volum de mărcile private ale marilor reţele de magazine. Ultimele date ale companiei de cercetare Nielsen arată că în perioada august 2011-iulie 2012, mărcile private erau pe primul loc ca volume vândute, urmate de Rienergy( brandul European Drinks), Hell, importat de Candy Globe (o companie ungară)