Traseul autostrăzii Comarnic-Braşov a fost modificat cu aproximativ o lună înainte de a fi anunţat câştigătorul contractului de concesiune. Astfel, tronsonul nu va mai trece "aproape de mijlocul oraşului Buşteni", adoptându-se varianta construirii a aproximativ 10 km de tunel pe cei 58 de km de autostradă, după cum a explicat pentru gândul directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
„După săptămâni de negociere în cadrul perioadei de dialog competitiv am convenit modificarea traseului autostrăzii Comarnic-Braşov. Studiul de fezabilitate era făcut în 2002, iar la acea dată Buşteniul nu avea dezvoltarea de acum. Dacă am fi respectat traseul din studiul de fezabilitate, autostrada ar fi trecut practic prin mijlocul localităţii Buşteni”, a declarat pentru gândul directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
Citiţi mai multe pe gandul.info.
Traseul autostrăzii Comarnic-Braşov a fost modificat cu aproximativ o lună înainte de a fi anunţat câştigătorul contractului de concesiune. Astfel, tronsonul nu va mai trece "aproape de mijlocul oraşului Buşteni", adoptându-se varianta construirii a aproximativ 10 km de tunel pe cei 58 de km de autostradă, după cum a explicat pentru gândul directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
„După săptămâni de negociere în cadrul perioadei de dialog competitiv am convenit modificarea traseului autostrăzii Comarnic-Braşov. Studiul de fezabilitate era făcut în 2002, iar la acea dată Buşteniul nu avea dezvoltarea de acum. Dacă am fi respectat traseul din studiul de fezabilitate, autostrada ar fi trecut practic prin mijlocul localităţii Buşteni”, a declarat pentru gândul directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
Citiţi mai multe pe gandul.info.