Saatchi&Saatchi este o companie lansata in 2008 care de-a lungul anilor a lucrat cu peste 70 de companii printre care AFI Palace Cotroceni, Fashion House Outlet Centre, Next, Lee Cooper, Palmers, Sabon, Lego, Toyota, Renault, Alpha Bank, PayPoint, AXA Life Insurance, Alico AFI Europe, Liebrecht & wooD, Nusco Imobiliara, Asmita Gardens, Green City, AstraZeneca, GSK, Servier, Novartis, Chio, Absolut.PR-ul a devenit una dintre disciplinele cele mai importante in planul de comunicare
“In ultimii cinci ani, am asistat la o evolutie pozitiva a pietei locale de relatii publice. Serviciile oferite de agentii s-au diversificat si s-au specializat constant. PR-ul a devenit una dintre disciplinele cele mai importante in economia planurilor de comunicare ale companiilor, generand campanii integrate implementate pe toate canalele media. In plus, mediul digital ofera noi oportunitati de generare de continut adaptate comunitatilor online, care devin definitorii pentru contextul anual de comunicare”, spune Petrini despre evolutia domeniul fata de 2008, anul in care a fost lansata agentia.
Anul acesta compania va avea afaceri de circa 700.000 de euro, in crestere cu aproximativ 30% fata de anul trecut.
De asemenea, agentia cu o echipa formata din noua consultanti, va termina anul cu un profit de aproximativ 5% din cifra de afaceri, potrivit estimarilor Larisei Petrini. In 2012, Saatchi&Saatchi PR a avut un profit de circa 5.500 de euro la afaceri de 535.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
„Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi