Noua siglă, grafica și sloganul se lansează pe 28 septembrie 2013. Vezi programul de toamnă.
“Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen lung în ceea ce privește prezența și dezvoltarea acestui brand în România,” a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. “Evoluția acestui brand și conținutul său captivant, la care se adaugă noul serial Arcașul (Arrow), ne vor ajuta să consolidăm poziția Universal Channel în topul televiziunilor internaționale de divertisment de pe piață și, totodată, vor crea un brand din ce în ce mai atrăgător pentru telespectatorii din România.”
Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 țări, tradus, la nivel internațional, în 16 limbi. Noua poziționare a televiziunii - ca destinație a divertismentului bazat pe personaje - are loc, în 2013, și în Asia, Africa, Europa Centrală și de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie și Australia. “Am ajuns la această poziționare unică fiind convinși că personajele puternice sunt cele care determină publicul să urmărească, în fiecare săptămână, programul preferat”, a spus Lee Raftery, EVP, Marketing, NBCUniversal International Television, adăugând: “Noua siglă Universal Channel, noua înfățișare și sloganul ‘100% Personaje’ sunt simple și intuitive și ne oferă posibilitatea de a stabili o legătură cu emoțiile și intelectul publicului de pretutindeni și de a maximiza potențialul acestui brand de divertisment global.”
În cadrul acestui proces de schimbare, Universal Channel anunță și premiera unui serial cu mare succes internațional, difuzat pentru prima dată în România: Arcașul (Arrow), un serial de acțiune cu Stephen Amell. Publicul Universal Channel se va bucura, în continuare, de serialele preferate, precum Dexter, Castl