REBRANDING. Canalul Universal Channel vine, în această toamnă, cu un nou logo și un nou slogan, care anunță o nouă poziționare a postului: „100% personaje”. Odată cu relansare, Universal va difuza și un nou serial, Arcașul (Arrow), cu Stephen Amell. Rămân în grilă Dexter, Castle și CSI: Miami.
Totodată, din 9 octombrie, Universal trece în România la formatul widescreen (19:9)
„ Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziționare, o altă siglă și un nou slogan: “100% Personaje”. Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie”, spun oficialii postului.
Lee Raftery, EVP, Marketing, NBCUniversal International Television:
“Am ajuns la această poziționare unică fiind convinși că personajele puternice sunt cele care determină publicul să urmărească, în fiecare săptămână, programul preferat.”
“Noua siglă Universal Channel, noua înfățișare și sloganul ‘100% Personaje’ sunt simple și intuitive și ne oferă posibilitatea de a stabili o legătură cu emoțiile și intelectul publicului de pretutindeni și de a maximiza potențialul acestui brand de divertisment global.”
Noua poziționare a televiziunii – ca destinație a divertismentului bazat pe personaje – are loc, în 2013, și în Asia, Africa, Europa Centrală și de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie și Australia.
Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 țări, tradus, la nivel internațional, în 16 limbi.
Din programul de toamnă:
Arcașul – Arrow, Sezonul 1: în fiecare marți, de la ora 22.00, din 15 octombrie
Capcana minții, Sezonul 1: în fiecare luni, de la 22.00
Dexter, sezonul 7: în fiecare luni, de la ora 23.00
Scary Movie – Comedie de groază: joi, 3 octombrie, 22.00
Scary Movie 2: joi, 10 octombrie, 22.00 @N_