Producţia Automobile Dacia a înregistrat o creştere puternică între 2008 şi 2013, de la 228.000 de unităţi în urmă cu cinci ani la 340.000 de maşini estimate pentru acest an, avansul fiind susţinut integral de pieţele vest-europene. În acest interval de timp gama Dacia a crescut de la trei modele de autoturisme, Logan, Logan MCV şi Sandero, la patru, din 2010 fiind produs la Mioveni şi SUV-ul Duster.
Trecerea de la pariul low cost (Logan) la maşini mai scumpe (Duster) se vede însă cel mai bine în cifra de afaceri a Automobile Dacia, care a crescut cu aproape un miliard de euro în 2012 faţă de 2008. Anul 2008 a fost primul în care uzina a produs peste 1.300 de maşini pe zi, trecând de la 1.050 de maşini în 2007 la 1.300 de maşini în 2008, şi ulterior a crescut la 1.360, pentru ca în prezent să se apropie de 1.400 de maşini pe zi, sau o maşină la fiecare minut. Continuarea pe ZFCorporate
Producţia Automobile Dacia a înregistrat o creştere puternică între 2008 şi 2013, de la 228.000 de unităţi în urmă cu cinci ani la 340.000 de maşini estimate pentru acest an, avansul fiind susţinut integral de pieţele vest-europene. În acest interval de timp gama Dacia a crescut de la trei modele de autoturisme, Logan, Logan MCV şi Sandero, la patru, din 2010 fiind produs la Mioveni şi SUV-ul Duster.
Trecerea de la pariul low cost (Logan) la maşini mai scumpe (Duster) se vede însă cel mai bine în cifra de afaceri a Automobile Dacia, care a crescut cu aproape un miliard de euro în 2012 faţă de 2008. Anul 2008 a fost primul în care uzina a produs peste 1.300 de maşini pe zi, trecând de la 1.050 de maşini în 2007 la 1.300 de maşini în 2008, şi ulterior a crescut la 1.360, pentru ca în prezent să se apropie de 1.400 de maşini pe zi, sau o maşină la fiecare minut. Continuarea pe ZFCorporate