Ecologia are implicaţii serioase în domeniul home&deco, numeroase produse existente pe piaţă, decoraţiuni sau accesorii, având înglobate elemente eco, ceea ce le face sustenabile.
Cel mai important eveniment din domeniul obiectelor de larg consum pentru casă şi lifestyle din a doua perioadă a anului, Tendence, s-a remarcat în primul rând prin organizarea în paralel a târgului ECOSTYLE de produse sustenabile destinate domeniului home&deco.
Organizat în perioada 24-26 august de către Messe Frankfurt, practic în paralel cu Tendence, ECOSTYLE s-a bucurat de aprecierea atât a vizitatorilor, cât şi a expozanţilor (80 din 15 ţări) care au găsit aici cea mai bună platformă pentru lansarea produselor.
Nu mai puţin optimistă a fost şi concluzia organizatorului care a apreciat calitatea înaltă a vizitatorilor, precum şi faptul că acest segment reprezintă un potenţial înalt la toate nivelurile, de la sectoarele de nişă la cele de masă.
S-a demonstrat cu această ocazie că sustenabilitatea, funcţionalitatea şi designul pot fi combinate cu succes. De asemenea s-a bucurat de apreciere faptul că expoziţia a fost suplimentată cu un extensiv program de prezentări, precum şi cu organizarea concursului Premiul Ecodesign.
Este de remarcat faptul că în prezentările comentate, prof. Hansjerk-Maier a insistat pe noutăţile şi inovaţiile din zona Ecostyle. De altfel, conform celor afirmate, acest târg a depăşit aşteptările organizatorilor, care vor miza mai mult pe această manifestare anul viitor.
Specialiştii susţin că viitorul în domeniul home&deco este în design, produse autentice, de serie mică sau unicat, produse funcţionale cu impact emoţional. Târgul a demonstrat că toate aceste tendinţe se regăsesc perfect în produsele sustenabile, acestea având încorporate numeroase idei şi inovaţii în acest sens.
Sunt produse la a căror producere se utilizează