Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatorii europeni online de peste 18 ani apelează la social media pentru a-şi procura informaţii din domeniul sănătăţii, în timp ce 80% dintre medici utilizează canalele şi reţelele online în activitatea lor, arată studiul EY România, dat publicităţii marţi.
Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatorii europeni online de peste 18 ani apelează la social media pentru a-şi procura informaţii din domeniul sănătăţii, în timp ce 80% dintre medici utilizează canalele şi reţelele online în activitatea lor, arată studiul EY România.
Totodata, 80% dintre medicii europeni folosesc canalele şi reţelele online, fiind interesaţi să utilizeze reţele sociale dedicate doar pentru medici şi reprezentanţi din domeniul farmaceutic.
În acelaşi timp, 72% dintre consumatorii europeni online (de peste 18 ani) folosesc social media pentru a-şi procura informaţii legate de sănătate, iar 91% dintre companiile farmaceutice au alocat resurse interne pentru activităţi de e-marketing.
'Cererea pentru informaţii de încredere în privinţa sănătăţii este în continuă creştere. Fără îndoială, tehnologiile digitale au transformat profund modul în care facem schimb de informaţii. Internetul asigură acum acces la o mare varietate de canale electronice (e-channels) - site-uri, bloguri, diverse aplicaţii şi social media. Astfel, oamenii pot nu doar să caute şi să preia informaţii, ci să-şi împărtăşească instantaneu comentarii sau experienţe personale cu alţi oameni de pe tot cuprinsul globului', arată raportul EY.
Realizatorii cercetării arată faptul că, având în vedere cât de complexă a devenit în prezent problematica reglementării, precum şi gestionarea conţinutului online dedicat anumitor produse, ţări sau părţi interesate, companiile din industria de sănătate se dovedesc, adeseori, nepregătite pentru a face faţă comunicării pri