În ciuda faptului că 20% dintre unităţile de învăţământ nu au autorizaţie sanitară de funcţionare, dacă luăm în considerare starea din celelalte judeţe ale ţării, judeţul Arad a făcut paşi importanţi în dezvoltarea infrastructurii şcolare. Din cele 470 de unităţi şcolare, 282 au autorizaţie, 72 sunt în curs de a o obţine, iar 109 nu au autorizaţie. Din cele 109 însă, 60 au şantiere deschise şi nu pot avea autorizaţie.
În unităţile care nu deţin autorizaţie, reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică au constatat deficienţe igienico-sanitare precum: pereţi deterioraţi cu ingrasie; acoperişuri deteriorate, cu infiltrarea precipitaţiilor la nivelul tavanului şi a pereţilor; lemnăria ferestrelor deteriorată; număr insuficient de cabine WC şi chiuvete; surse de apă neverificate (puţuri forate cu hidrofor); grupuri sanitare de tip latrină deteriorate, murdare; iluminat necorespunzător în sălile de clasă; cubaj în sălile de grupă care nu asigură volumul de aer corespunzător pentru preşcolari şi absenţa aleilor betonate către grupurile sanitare.
În ciuda faptului că 20% dintre unităţile de învăţământ nu au autorizaţie sanitară de funcţionare, dacă luăm în considerare starea din celelalte judeţe ale ţării, judeţul Arad a făcut paşi importanţi în dezvoltarea infrastructurii şcolare. Din cele 470 de unităţi şcolare, 282 au autorizaţie, 72 sunt în curs de a o obţine, iar 109 nu au autorizaţie. Din cele 109 însă, 60 au şantiere deschise şi nu pot avea autorizaţie.
În unităţile care nu deţin autorizaţie, reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică au constatat deficienţe igienico-sanitare precum: pereţi deterioraţi cu ingrasie; acoperişuri deteriorate, cu infiltrarea precipitaţiilor la nivelul tavanului şi a pereţilor; lemnăria ferestrelor deteriorată; număr insuficient de cabine WC şi chiuvete; surse de apă neverificate (puţuri forate cu hidrofor);