Universal Networks International anunţă evoluţia celui mai important brand din portofoliul său, Universal Channel. Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziţionare, o altă siglă şi un nou slogan: "100% Personaje". Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie.
“Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen lung înceea ce priveşte prezenţa şi dezvoltarea acestui brand în România,” adeclarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International.
"Evoluţia acestui brand şi conţinutul său captivant, la care se adaugă noul serial Arcaşul (Arrow), ne vor ajuta să consolidăm poziţia Universal Channel în topul televiziunilor internaţionale de divertisment de pe piaţă şi, totodată, vor crea un brand din ce în ce mai atrăgător pentru telespectatorii din România."
Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 ţări, tradus, la nivel internaţional, în 16 limbi. Noua poziţionare a televiziunii- ca destinaţie a divertismentului bazat pe personaje - are loc, în 2013, şi în Asia, Africa, Europa Centrală şi de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie şi Australia.
Noua siglă, grafică şi sloganul se lansează în România pe 28 septembrie 2013
Universal Networks International anunţă evoluţia celui mai important brand din portofoliul său, Universal Channel. Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziţionare, o altă siglă şi un nou slogan: "100% Personaje". Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie.
“Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen lung înceea ce priveşte prez