Dan Şucu, preşedintele grupului Mobexpert, cu afaceri de 114,5 mil. euro anul trecut, consideră climatul economic general mai advers ca niciodată, dar în ciuda unui mediu în care nu vede nicio îmbunătăţire speră la afaceri în creştere cu 5-6% în acest an.
„Pieţele de export de mobilă au problemele lor. Lupta pe care o avem noi este de personalizare, de a trece de la o producţie de volum, de mare cantitate şi profitabilităţi mici sau spre zero, către o producţie personalizată, serii mici, pe măsură, ce doreşte clientul. Pe un astfel de tip de produs există o competiţie mai dură pe piaţa europeană. Trebuie să trecem de la ideea de produs în România la creat în România“, a spus Şucu. El a fost prezent la emisiunea ZF Live.
Grupul Mobexpert, care a fost fondat în 1993, operează o reţea de 32 de magazine şi hipermagazine, cu o suprafaţă de expunere de peste 110.000 mp, dar şi mai multe fabrici. În primele patru luni ale acestui an, vânzările grupului au crescut cu 12% (în lei). Continuarea pe ZFCorporate
Dan Şucu, preşedintele grupului Mobexpert, cu afaceri de 114,5 mil. euro anul trecut, consideră climatul economic general mai advers ca niciodată, dar în ciuda unui mediu în care nu vede nicio îmbunătăţire speră la afaceri în creştere cu 5-6% în acest an.
„Pieţele de export de mobilă au problemele lor. Lupta pe care o avem noi este de personalizare, de a trece de la o producţie de volum, de mare cantitate şi profitabilităţi mici sau spre zero, către o producţie personalizată, serii mici, pe măsură, ce doreşte clientul. Pe un astfel de tip de produs există o competiţie mai dură pe piaţa europeană. Trebuie să trecem de la ideea de produs în România la creat în România“, a spus Şucu. El a fost prezent la emisiunea ZF Live.
Grupul Mobexpert, care a fost fondat în 1993, operează o reţea de 32 de magazine şi hipermagazine, cu o suprafaţ