Dan Şucu, proprietar Mobexepert a spus în emisiunea de business ZF Live că cea mai dură competiţie pe piaţa europeană ţine de personalizarea produselor şi că producătorii trebuie să se orienteze după principiul “creat” şi nu “produs” în România.
“Pieţele de export de mobilă au şi ele problemele lor. Lupta pe care o avem noi este una de personalizare, de a trece de la o producţie de volum, de mare cantitate şi profitabilităţi mici sau spre zero către o producţie personalizată, serii mici, pe măsură ce doreşte clientul. Pe un astfel de tip de produs există o competiţie mai dură pe piaţa europeană. Trebuie să trecem de la ideea de produs în România la creat în România”, a spus Dan Şucu în emisiunea ZF Live de marţi, 17 septembrie.
Dan Şucu, proprietar Mobexepert a spus în emisiunea de business ZF Live că cea mai dură competiţie pe piaţa europeană ţine de personalizarea produselor şi că producătorii trebuie să se orienteze după principiul “creat” şi nu “produs” în România.
“Pieţele de export de mobilă au şi ele problemele lor. Lupta pe care o avem noi este una de personalizare, de a trece de la o producţie de volum, de mare cantitate şi profitabilităţi mici sau spre zero către o producţie personalizată, serii mici, pe măsură ce doreşte clientul. Pe un astfel de tip de produs există o competiţie mai dură pe piaţa europeană. Trebuie să trecem de la ideea de produs în România la creat în România”, a spus Dan Şucu în emisiunea ZF Live de marţi, 17 septembrie.