La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc ultimul termen in cazul cumplitului accident din Fundatie, in care o persoana si-a pierdut viata. Procurorii au solicitat ca vatmanul Cristian Diaconu sa fie intemnitat cu acuzatia de ucidere si vatamare corporala din culpa, dar si nerespectarea masurilor de securitate in munca. Avocatii vatmanului au cerut initial achitarea in acest caz cu invocarea faptului ca franele tramvaiului nu au functionat. Insa, dupa ce ipoteza defectiunii la sistemul de franare a fost refuzata, avocatii au solicitat suspendarea sub supraveghere a pedepsei, pe motiv ca masinile tamponate nu se aflau unde ar fi trebuit.
Teribilul accident a avut loc in primavara anului 2011. Cristian Diaconu, angajat cu experienta la RATP Iasi, a declarat ca cele trei sisteme de franare ale tramvaiului nu au functionat corect, atat in momentul accidentului, dar si in cazuri anterioare. Pana la urma, anchetatorii au stabilit ca vatmanul nu a adaptat viteza la conditiile normale si, in momentul carambolului cu masinile care stationau la trecerea de pietoni, acesta circula cu o viteza de 55km/h.
La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc ultimul termen in cazul cumplitului accident din Fundatie, in care o persoana si-a pierdut viata. Procurorii au solicitat ca vatmanul Cristian Diaconu sa fie intemnitat cu acuzatia de ucidere si vatamare corporala din culpa, dar si nerespectarea masurilor de securitate in munca. Avocatii vatmanului au cerut initial achitarea in acest caz cu invocarea faptului ca franele tramvaiului nu au functionat. Insa, dupa ce ipoteza defectiunii la sistemul de franare a fost refuzata, avocatii au solicitat suspendarea sub supraveghere a pedepsei, pe motiv ca masinile tamponate nu se aflau unde ar fi trebuit.
Teribilul accident a avut loc in primavara anului 2011. Cristian Diaconu, angajat cu experienta la RATP Iasi