Situate în clădiri de birouri, în zone aglomerate, în gări, la metrou sau în apropierea parcurilor, automatele de cafea devin un segment extrem de dinamic al pieţei băuturilor după un avans de 50% al vânzărilor în ultimii şapte ani.
Românii au cheltuit anul trecut 21,4 milioane de lei pentru a-şi cumpără o cafea, o sticlă de suc, un baton de ciocolată sau chiar un sendvici de la un automat, mai mult de jumătate din bani mergând către achiziţiile de „cafea la dozator“. Continuarea pe ZFCorporate
Situate în clădiri de birouri, în zone aglomerate, în gări, la metrou sau în apropierea parcurilor, automatele de cafea devin un segment extrem de dinamic al pieţei băuturilor după un avans de 50% al vânzărilor în ultimii şapte ani.
Românii au cheltuit anul trecut 21,4 milioane de lei pentru a-şi cumpără o cafea, o sticlă de suc, un baton de ciocolată sau chiar un sendvici de la un automat, mai mult de jumătate din bani mergând către achiziţiile de „cafea la dozator“. Continuarea pe ZFCorporate