Librăria online elefant.ro îşi extinde gama de produse, atacând piaţa de fashion, strategie prin care retailerul urmăreşte să devină „librăria din interiorul mallului“.
„Strategia pe care ne bazăm este să completăm categoriile de produse pe care le doresc clienţii noştri. Avem o audienţă în mare parte feminină, lansăm produsele care vizează exact această categorie. Ne orientăm să extindem gama de produse încât să ajungem librăria din interiorul unui mall. În acest moment construim mallul“, a spus Cristian Herghelegiu, CEO al elefant.ro în emisiunea de business ZF Live.
El apreciază că piaţa online de fashion se va dubla în următorii cinci ani, la 300 de milioane de euro, faţă de 150 milioane de euro în prezent. „În cinci ani, segmentul online va ajunge la 10% din totalul vânzărilor fashion.“ Continuarea pe ZFCorporate
Librăria online elefant.ro îşi extinde gama de produse, atacând piaţa de fashion, strategie prin care retailerul urmăreşte să devină „librăria din interiorul mallului“.
„Strategia pe care ne bazăm este să completăm categoriile de produse pe care le doresc clienţii noştri. Avem o audienţă în mare parte feminină, lansăm produsele care vizează exact această categorie. Ne orientăm să extindem gama de produse încât să ajungem librăria din interiorul unui mall. În acest moment construim mallul“, a spus Cristian Herghelegiu, CEO al elefant.ro în emisiunea de business ZF Live.
El apreciază că piaţa online de fashion se va dubla în următorii cinci ani, la 300 de milioane de euro, faţă de 150 milioane de euro în prezent. „În cinci ani, segmentul online va ajunge la 10% din totalul vânzărilor fashion.“ Continuarea pe ZFCorporate