Când realizezi că managerii buni au o „rădăcină” de excelenţă ce poate fi descoperită mai repede, mai „altfel”? Exact atunci când spargi tiparele şi introduci un program inedit de pregătire şi dezvoltare profesională. REŢETA: Un departament de HR cu apetit pentru gândirea out of the box, plus orientare către rezultat şi capacitatea de a proiecta paşi bine gândiţi.
Se alcătuieşte o echipă complexă, cu colegi de la mai multe departamente ale companiei. Pitch-ul de idei şi sugestii, desfăşurat în faţa unui ceai aromat sau a unei sticle cu băutură răcoritoare, se dovedeşte a fi un succes. Se pun la punct etape, dar şi detalii aparent mărunte, aşa cum este perioada de desfăşurare sau unde ar fi cel mai bine să fie cazaţi participanţii care nu sunt din Bucureşti. Pas cu pas, se conturează un proiect interesant, care va trebui să fie şi mai bun, şi mai provocator decât cel de anul trecut. Nu este uitată Social Media; compania Coca-Cola HBC – pentru că despre ea este vorba - este mai mult decât prezentă acolo, aşa că, de ce nu şi o iniţiativă deosebită?
Să mai schimbăm, să mai inventăm...
„Povestea” este despre „Destination: Management”, un program de dezvoltare profesională accelerată care se adresează tinerilor talentaţi, studenţi în ultimul an sau proaspăt absolvenţi şi masteranzi. Dar care este, în egală măsură şi o competiţie în urma căreia poţi intra într-o perioadă de pregătire de 2 ani, cei 11 trainee selecţionaţi fiind cei care au dat dovadă de abilităţile necesare pentru a ocupa o funcţie de management în cadrul companiei, în viitor. Ca să fie o reţetă perfectă, mai lipsea doar un ingredient, „Şcoala de Business”. Este, de fapt, acea parte a întregului program care oferă criteriile de selecţie „fine” prin care, din 30 de finalişti ce au ajuns să îi urmeze cursurile timp de o săptămână, se triază cei 11 trainee ce vor rămâne pentru doi ani în