- Social - nr. 182 / 18 Septembrie, 2013 La art.3 (3), unde se precizeaza cum se imparte teritoriul din punct de vedere administrativ, Comisia comuna a Camerei Deputatilor si Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei a adoptat un amendament nou, cu urmatorul cuprins: Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, in comune, orase, judete si regiuni. In conditiile legii, unele orase sunt declarate municipii. Extrem de agitata si grabita, absolut in mod nejustificat, guvernarea USL invoca necesitatea regionalizarii tarii prin obligatia imperativa exercitata fata de noi de catre Bruxelles (ca si cum, sa vezi si sa nu crezi, U.E. s-ar "supara” grozav pe Romania ca nu este in stare sa absoarba mai multe fonduri, lucru care – se zice – s-ar datora felului cum ne vom organiza teritoriul si nu "neglijentei” ei in a directiona echitabil resursele bugetare ca sa se poata "resuscita” si economia Romaniei in unele sectoare vitale, unde n-am avea proiecte)! Agitatia Bucurestiului este insa falsa pentru ca, pe de-o parte, numita regionalizare nu ne este impusa de Bruxelles (dovada este ca parlamentarii unguri au respins proiectul de regionalizare, desi Ungaria are o impartire administrativ-teritoriala ca si a Romaniei), iar, pe de alta parte, noi avem deja aceste regiuni de dezvoltare! In aceste conditii, concluzia este ca avem de-a face cu un servilism politic pagubos, numai pentru a fi pe placul "coanei Europa”! Iar U.E., aceasta, ca sa fie clar si pentru cei care poate niciodata nu au gandit cu capul lor, nu are nici pe departe intentiile cele mai nobile, mai ales in acest vast experiment cu efecte imprevizibile, care converg spre o dictatura cum nu a mai fost, pe termen lung… Subiectul regionalizarii este cu atat mai sensibil pentru noi cu cat, mai ales ca ne si confruntam cu declaratii de intentii politice tendentioase ale