Oil Energy Trading, companie specializată în comerţul cu produse petroliere care face parte din divizia de energie a Ţiriac Holdings, structură care reuneşte businessurile derulate de Ion Ţiriac, spune că va termina anul acesta cu afaceri de 30 de milioane de euro, la volume în creştere de circa 4 ori faţă de cele din 2012.
Planurile de dezvoltare nu se limitează însă numai la comerţul cu carburanţi, ci includ şi un lanţ de puncte de alimentare şi o platformă de tranzacţionare online, destinată mai ales clienţilor de talie mică.
„Afacerea a început în 2012, iar în 13 aprilie am făcut prima livrare. Exista deja o companie pe zona de energie solară în cadrul Ţiriac Energy (Blue Sand – n.red.), iar o firmă de energie care doreşte un business sustenabil pe termen lung trebuie să aibă în portofoliu şi produse petroliere. Dacă până anul trecut circa 25-30% din motorina consumată local era din import, acum procentul s-a diminuat semnificativ. Iniţial ne doream completarea activităţii de trading internaţional şi un birou la Geneva, dar acum acest plan este amânat pentru că majorarea capacităţii de producţie locale ne-a determinat să semnăm parteneriate şi cu rafinăriile locale“, spune Remus Hîrceagă, directorul general al Oil Energy Trading. Continuarea pe ZFCorporate
Oil Energy Trading, companie specializată în comerţul cu produse petroliere care face parte din divizia de energie a Ţiriac Holdings, structură care reuneşte businessurile derulate de Ion Ţiriac, spune că va termina anul acesta cu afaceri de 30 de milioane de euro, la volume în creştere de circa 4 ori faţă de cele din 2012.
Planurile de dezvoltare nu se limitează însă numai la comerţul cu carburanţi, ci includ şi un lanţ de puncte de alimentare şi o platformă de tranzacţionare online, destinată mai ales clienţilor de talie mică.
„Afacerea a început în 2