Agenţia Naţională de Presă Agerpres, prima agenţie de profil din România, are începând de marţi o nouă identitate vizuală, noi platforme de comunicare online, precum şi un nou slogan, care sintetizează perfect misiunea pe care şi-a asumat-o: “Actualizează lumea”.
“Suntem aici din 1889 şi avem peste 90 de ani de transmisie live, aceasta însemnând practic că Agerpres reprezintă istoria României în ştiri. Vrem să fim şi prezentul şi viitorul său, astfel că ne reinventăm astăzi pentru a putea să ne îndeplinim cât mai bine scopul de a fi cea mai importantă sursă de informaţii corecte, obiective, pentru România şi pentru restul lumii”, a declarat directorul general al Agerpres, Alexandru Giboi.
Schimbările din mass-media internaţională justifică procesul complex de transformare şi adaptare prin care trece Agerpres. Noul format al agenţiei păstrează serviciile tradiţionale—fluxuri de ştiri tematice, monitorizare de presă, arhivă de fotografii—şi introduce trei noi piloni care îi vor asigura evoluţia constantă şi întărirea poziţiei de sursă de ştiri rapide, corecte şi de calitate.
Primul este orientarea către mediul online şi adaptarea la tendinţele din această zonă. De aceea a fost creat un nou website Agerpres, pornind de la comportamentul vizitatorului care are nevoie de acces rapid la informaţie. ştirile online vor avea o interfaţă prietenoasă şi, în acelaşi timp, platforma va permite un acces facil la informaţie. În plus, noul site este creat pe o platformă robustă, a cărei interfaţă se adaptează în funcţie de dispozitivul pe care navighează utilizatorii.
Va fi, de asemenea, implementat sistemul de achiziţie şi plată online pentru fluxuri de ştiri şi fotografii. În plus, noua platformă online va face posibilă integrarea cu cele mai populare reţele sociale din România (Facebook, Twitter, Google+, Youtube), care permit autentificarea în reţelele d