Evenimentul va avea loc pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucuresti.
Unele dintre cele mai interesante si de actualitate studii prezentate la IAB Forum 2013 vizeaza:
• ”Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstreaza impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand si analizeaza modul in care marketerii se pot folosi de online pentru a creste awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba perceptii in legatura cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evalueaza contributia mediului online intr-un mix de comunicare;
• Informatii despre comportamentul utilizatorului roman de Internet, studiu realizat in premiera la noi de catre Gemius; studiul prezinta date despre: comunitatea de utilizatori de Internet din Romania, profilul utilizatorului roman care navigheaza online, frecventa de folosire a Internetului, un top al celor mai populare site-uri s.a.;
• Utilizarea Paid, Owned & Earned Media in procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiza a noului ecosistem comunicational si evidentiaza modalitatile in care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.
Citeste si:Trilulilu.ro s-a alaturat IAB Romania, contribuind la reglementarea publicitatii video onlineGoogle Romania a devenit membru cu drepturi depline al IAB RomaniaIoana Anescu, aleasa director executiv al IAB Romania
IAB Forum Romania va avea trei sectiuni principale de discutii si prezentari, pentru a oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei digitale locale: content, context si tehnologie in mediul online.
In sectiunea de content, se va discuta despre storytelling in online si importanta continutului in mediul digital. Sectiunea de context va avea in vedere factorii determinanti pentru a atrage un utilizator in online si pentru a-i crea acestu