Captură de pe noul site Agerpres
Agenția de Presă Agerpres și-a relansat site-ul, și-a schimbat logo-ul, iar noul slogan este Actualizează lumea.
Proiectul a fost făcut, în mare parte, de agenția Public Advisors, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Alexandru Giboi, directorul general Agerpres.
Ce presupune schimbarea?
Alexandru Giboi, pentru Paginademedia.ro:
„Avem un site nou, dar și aplicații pentru mobil, pentru Android și pentru sistemul iOS. O altă noutate este serviciul video, de producție, preluare, dar și posibilitatea de a face Live Streaming”.
Proiectul de relansare a agenției de presă Agerpres a costat aproximativ 13.000 de euro, plus TVA.
Alte detalii:
Noul logo al Agerpres Captură de pe noul site Agerpres
Agenția de Presă Agerpres și-a relansat site-ul, și-a schimbat logo-ul, iar noul slogan este Actualizează lumea.
Proiectul a fost făcut, în mare parte, de agenția Public Advisors, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Alexandru Giboi, directorul general Agerpres.
Ce presupune schimbarea?
Alexandru Giboi, pentru Paginademedia.ro:
„Avem un site nou, dar și aplicații pentru mobil, pentru Android și pentru sistemul iOS. O altă noutate este serviciul video, de producție, preluare, dar și posibilitatea de a face Live Streaming”.
Proiectul de relansare a agenției de presă Agerpres a costat aproximativ 13.000 de euro, plus TVA.
Alte detalii:
Noul logo al Agerpres