Vânzările retailerului Inditex (companie care deține brandurile Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Zara Home) au crescut cu 6% în prima parte a acestui an, ajungând la 7,7 miliarde de euro.
Rezultatul se datorează și extinderii retailerului pe diferite piețe. În primele 6 luni ale anului, Inditex a deschis 95 de magazine (inclusiv în România), ajungând la 6.104 unități. În paralel, Inditex și-a modificat conceptul câtorva magazine reprezentative ale brandului Zara.
În luna august, compania a lansat magazinul online Zara în Rusia și Canada, respectiv Massimo Dutti în țara de pe continentul american. Grupul spaniol are magazine online în 24 de piețe.
Inditex a creat în ultimul an peste 10.000 de locuri de muncă, având în prezent peste 122.579 de angajați la nivel mondial. În România, retailerul spaniol deține 88 de magazine, din care 20 sunt Zara.