Producătorul de lactate Albalact intră pe segmentul “ready meal” cu brand-ul Rarăul și lansează MBS – mămăliguță cu brânză și smântână.
Producătorul de lactate Albalact intră pe segmentul “ready meal” cu brand-ul Rarăul și lansează mâncarea tradițională românească: celebra mamaliguță cu brânză de vaci și smântână, potrivit unui comunicat al companiei. “Rarăul MBS – Mămăliguță cu brânză de vaci și smântână este o împachetare specială, cu o porție separată de mămăliguță și o porție de brânzică de vaci cu smântână. Rarăul MBS a fost lansată în două variante – cu clasica brânză de vaci Făgăraș și cu brânză de vaci Moldovița – rețeta proprie din portofoliul Rarăul, unică pe piață, adică brânzică de vaci amestecată cu smântână și un praf de sare”, se specifică în comunicat.
Cu acest nou produs, Albalact targetează oamenii ocupați care mănâncă pe fugă la birou, dar și iubitorii de mămăligă cu brânză și smântână care nu au timp să-și gătească, pe cei care țin la siluetă și pentru oricine, tânăr sau vârstnic, care vrea o masă rapidă, gustoasă și accesibilă.
De altfel, această lansare face parte din strategia a companiei Albalact de extindere a brand-urilor și portofoliilor acestora pe segmente dinamice, cu oportunități de creștere. “Brânza proaspătă de vaci este una din categoriile cu potențial în piața lactatelor, în care Albalact a ajuns numărul 2, după lansarea anul trecut a noului portofoliu diversificat de brânză de vaci sub brandul Rarăul. Pentru dezvoltarea portofoliului Rarăul, Albalact a dublat capacitatea de producție a fabricii Rarăul din Câmpulung Moldovenesc și a făcut investiții noi”, informează compania.
Mai mult pe Economica.net
Producătorul de lactate Albalact intră pe segmentul “ready meal” cu brand-ul Rarăul și lansează MBS – mămăliguță cu brânză și smântână.
Producătorul de lactate Albalact intră pe segmentul “ready meal”