Deţinătorii de carduri au cheltuit anul trecut 11 miliarde de lei (echivalentul a 2,5 mld. euro) pentru alimente, băuturi şi tutun, în timp ce sumele alocate pentru achiziţia de bunuri de larg consum au fost de peste două ori mai mici, potrivit unor calcule efectuate de ZF pe baza unui studiu al companiei de cercetare Euromonitor.
Aproape jumătate din sumele cheltuite de pe cardurile de debit (în principal carduri de salariu), care au totalizat 20 de miliarde de lei anul trecut, au mers către achiziţii de alimente, băuturi şi tutun, în condiţiile în care tot mai mulţi deţinători de carduri au început să utilizeze „plasticele“ pentru plăţi zilnice de mică valoare. Numai 15% din aceste sume au avut ca destinaţie achiziţia de bunuri de larg consum, îmbrăcăminte şi încălţăminte. Continuarea pe ZFCorporate
Deţinătorii de carduri au cheltuit anul trecut 11 miliarde de lei (echivalentul a 2,5 mld. euro) pentru alimente, băuturi şi tutun, în timp ce sumele alocate pentru achiziţia de bunuri de larg consum au fost de peste două ori mai mici, potrivit unor calcule efectuate de ZF pe baza unui studiu al companiei de cercetare Euromonitor.
Aproape jumătate din sumele cheltuite de pe cardurile de debit (în principal carduri de salariu), care au totalizat 20 de miliarde de lei anul trecut, au mers către achiziţii de alimente, băuturi şi tutun, în condiţiile în care tot mai mulţi deţinători de carduri au început să utilizeze „plasticele“ pentru plăţi zilnice de mică valoare. Numai 15% din aceste sume au avut ca destinaţie achiziţia de bunuri de larg consum, îmbrăcăminte şi încălţăminte. Continuarea pe ZFCorporate