Magazinele Tehnomarket, dezvoltate în România de către retailerul Domo, au fost transformate în unităţi Domo sau închise pe o piaţă „în care concurenţa vine din toate părţile, mai ales din online“.
Astfel, Dragoş Dinu, CEO-ul companiei Domo, spune că piaţa locală, evaluată de GfK la 1,4 mld. euro în 2012, este prea mică pentru ca un retailer de electroIT să opereze două branduri.
Brandul Tehnomarket, care la apogeul său ajunsese la un total de şapte magazine, a tras cortina peste ultimul său magazin de la Tulcea, care a fost rebranduit în Domo. Continuarea pe ZFCorporate
Magazinele Tehnomarket, dezvoltate în România de către retailerul Domo, au fost transformate în unităţi Domo sau închise pe o piaţă „în care concurenţa vine din toate părţile, mai ales din online“.
Astfel, Dragoş Dinu, CEO-ul companiei Domo, spune că piaţa locală, evaluată de GfK la 1,4 mld. euro în 2012, este prea mică pentru ca un retailer de electroIT să opereze două branduri.
Brandul Tehnomarket, care la apogeul său ajunsese la un total de şapte magazine, a tras cortina peste ultimul său magazin de la Tulcea, care a fost rebranduit în Domo. Continuarea pe ZFCorporate