CÂTE ORE PETREC ADOLESCENȚII LA TV. Adolescenţii români petrec, în medie, şapte ore pe zi uitându-se la televizor, ascultând radio, navigând pe internet sau dedicându-se jocurilor video, potrivit unui studiu prezentat de Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) şi UNICEF, citat de Mediafax.
Potrivit studiului, instrumentele social media sunt utilizate mai mult de băieţi (93 la sută vs. 88 la sută), de adolescenţii din mediul urban (91 la sută vs. 77 la sută) şi de cei în vârstă de minimum 14 ani.
96 la sută din adolescenţi se uită zilnic la televizor, 50 la sută dintre ei petrec peste trei ore pentru această activitate în loc să socializeze, să înveţe, să se joace sau să facă sport. De asemenea, 88 la sută din adolescenţi utilizează internetul, media fiind de 3,37 ore pe zi.
STUDIU: Câte ore stau adolescenţii români, în medie, la TV sau calculator
ANTENA1 ȘI PROTV AU ATRAS CEA MAI MULTĂ PUBLICITATE LA MEDICAMENTE. Piața farmaceutică este cel de-al treilea investitor în publicitatea TV, după telecom și cosmetice. Forbes România estimează că bugetul net consumat de companiile pharma pe televiziune, în primele opt luni ale acestui an, se ridică la 19,2 milioane de euro.
Antena 1 este televiziunea care a livrat cel mai mare volum de audiență pentru campaniile de promovare ale brandurilor pharma (OTC), în perioada 1 ianuarie – 31 august 2013. Volumul de audiență s-a ridicat la 28.688 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Cel mai mare investitor pharma pe Antena 1 a fost Health Adviser, care a consumat 7.588 GRP’30pe targetul comercial.
Pro TV a livrat un volum de 21.568 GRP’30pe targetul comercial, cu 2,6% mai puțin decât anul trecut. Printre cei mai mari clienți publicitari de la Pro TV se numără: Sandoz (2.464 GRP’30target comercial), Sanofi-Aventis (2.376) și Reckitt Benckiser – 2.282.
Televiziu