Proprietarul unei maşini cheltuie în medie 1.000 de euro pe an pentru reparaţii la service, sumă care include şi asigurările, iar jumătate din aceşti bani sunt nefiscalizaţi, a spus ieri la ZF Live Dan Ene, directorul diviziei de service din cadrul grupului Rădăcini.
Ene spune că impozitul forfetar pentru service-urile auto, care se va aplica de la 1 ianuarie şi presupune înlocuirea cotei de profit de 16% sau de 3% pe cifra de afaceri cu o sumă fixă, este o măsură corectă aplicată de guvern, care ar putea duce la reducerea evaziunii fiscale pe piaţa de service.
„Impozitul forfetar pentru service-uri mi se pare corect. Noi plătim mai mult decât iese din situaţia aceea şi sunt alţii care nu plătesc nimic şi sunt diferenţe inclusiv la fiscalizare, la TVA la specificul reparaţiilor“, a spus Dan Ene în emisiunea ZF Live de joi, 19 septembrie.
Piaţa de service este evaluată astăzi la 4 miliarde de euro, dacă luăm în calcul un număr de 4 milioane de autoturisme în uz şi un cost de 1.000 de euro pentru reparaţii service pentru fiecare autoturism pe an. Continuarea pe ZFCorporate
Proprietarul unei maşini cheltuie în medie 1.000 de euro pe an pentru reparaţii la service, sumă care include şi asigurările, iar jumătate din aceşti bani sunt nefiscalizaţi, a spus ieri la ZF Live Dan Ene, directorul diviziei de service din cadrul grupului Rădăcini.
Ene spune că impozitul forfetar pentru service-urile auto, care se va aplica de la 1 ianuarie şi presupune înlocuirea cotei de profit de 16% sau de 3% pe cifra de afaceri cu o sumă fixă, este o măsură corectă aplicată de guvern, care ar putea duce la reducerea evaziunii fiscale pe piaţa de service.
„Impozitul forfetar pentru service-uri mi se pare corect. Noi plătim mai mult decât iese din situaţia aceea şi sunt alţii care nu plătesc nimic şi sunt diferenţ