News Carrefour are ca scop dezvoltarea economiei țărilor unde se implantează și face asta prin mai multe acțiuni din care cele mai importante sunt enumerate mai jos.
Strategia Carrefour are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali, motiv pentru care suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri.
O acțiune importantă pentru a susține economia din România este colaborarea cu producătorii români. La ora actuală avem aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaborăm.
De exemplu, am dezvoltat parteneriate cu producatorii locali de fructe și legume: chiar dacă aceștia nu au capacitatea de a aproviziona toate magazinele din țară, ei aprozivionează magazinele din regiunile lor, ceea ce se traduce prin costuri mai mici, calitate superioară, prospețime a produselor – este o muncă dificilă, dar care oferă satisfacții pe măsură.
Rezultatul este dezvoltarea economiei regiunii respective, se crează locuri de muncă, putem oferi prețuri mai bune având în vedere lipsa intermediarilor și scurtarea distanțelor de transport a produselor. Un alt beneficiu se trage din faptul că, netraversând întreaga Europă cu transporturi de produse, colaborarea cu producătorii locali reprezintă și un factor de poluare în minus.
Importăm doar în momentul în care nu găsim în România cantitatea necesară de produse, deoarece consumatorul dorește să găsească pe toată durata anului fructe și legume în magazine și nu numai când acestea sunt în sezon.
O altă acțiune foarte importantă pentru dezvoltarea economiei românești și la care contribuie Carrefour este dezvoltarea Mărcilor Proprii în România.
Din cei aproximativ 1.500 de furnizori colaboratori, cu sute dezvoltăm produsele Marcă Proprie Carrefour în România