În Sãptãmâna Mondialã a Clãdirilor Verzi, 16 – 20 septembrie 2013, grupul de companii Iulius,cel mai mare dezvoltator şi operator autohton de centre comerciale de tip mall, demareazã campania „Salvaţi Planeta!”. În premierã la nivel naţional, o reţea de cinci malluri, dezvoltate în cele mai mari oraşe ale ţãrii, desfãşoarã o campanie cu scopul conştientizãrii importanţei procesului de reciclare şi a utilizãrii eficiente a resurselor regenerabile.
Toate cele patru mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj - Napoca, Suceava şi Iaşi, Palas Mall, precum şi cele cinci clãdiri de birouridin portofoliu promoveazã mesajul:
„Planeta are resurse limitate. Recicleazã-le! Salveazã-le! Economiseşte-le!”. Clienţii centrelor comerciale şi angajaţii companiilor prezente în clãdirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtieişi a reciclãrii bateriilorşi plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!”pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile mall-urilor.
Pe lângã impactul social, mesajele promovate includ informaþii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lunã salveazã 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe email salveazã 250 de copaci pe lunã, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientã pentru a încãlzi o locuinţã timp de cinci luni. De asemenea, cu apa economisitã într-o zi prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece peturi reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.
Iniţiativa grupului de companii Iuliusatrage atenţia asupra epuizãrii resurselor mediului înconjurãtor şi asupra rolului pe care îl avem în protej