Emisiunea În gura presei, prezentată de Mircea Badea, este unul dintre cele mai eficiente programe TV, după analiza încasărilor din reclame. În nouă ani de program (împliniți pe 13 septembrie), În gura presei a atras din publicitate peste 13 milioane de euro, potrivit estimărilor Paginademedia.ro.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cum au evoluat, pe ani, încasările din publicitate, dar și audiența emisiunii prezentate de Mircea Badea în direct la Antena 3 și în reluare la Antena 1.
Pentru început, cum a mers publicitatea la Mircea Badea, în fiecare an. Estimările Paginademedia.ro au fost făcute pe baza punctelor de audiență (GRP-Gross Rating Points) obține de reclamele difuzate în emisiune.
Încasările de publicitate ale emisiunii au fost proporționale cu audiența emisiunii prezentate de Mircea Badea. În 2004, după trei luni pe Antena 1, banii din reclame, ca și ratingul, erau la început: până în 100.000 de euro.
Un an mai târziu, se lansează Antena 3, iar emisiunea lui Mircea Badea este difuzată și la noul post de știri al Intact. Deocamdată, interesul pentru publicitari rămâne scăzut: 80.000 de euro pe tot anul 2005.
După bani mai puțini în primii doi ani de emisie, publicitatea a explodat, iar în 2007 a atins milionul de euro.
Epoca de vârf în materie de publicitate (și nu numai) a venit după 2008: media încasărilor a sărit de un milion și jumătate de euro pe an ajungând, în 2009, la două milioane de euro.
Vârful a fost atins anul trecut: circa 2,3 milioane de euro atrași de emisiunea În gura presei, cumulat pe Antena 1 și Antena 3.
În total, în fix nouă ani de În gura presei, Mircea Badea a produs pentru grupul Intact publicitate de 13,2 milioane de euro, potrivit estimărilor făcute de Paginademedia.ro.
Cei mai mulți bani au venit din difuzările de la miezul nopții, de pe Antena 3 (peste opt milioa