Despre BMW i8 se vorbeşte deja de câţiva ani, de când primul concept a fost prezentat. Fiind vorba despre un automobil foarte pretenţios din punct de vedere al specificaţiilor promise, nu puţini au fost cei care au pus la îndoială această idee de supercar ecologic ca fiind nerealizabilă cu tehnologia actuală. Iată însă că marca bavareză nu se dezminte, prezentând recent versiunea de serie a acestei maşini care pare a sfida regulile fizicii. Modelul arată destul de dramatic, afişând o siluetă osoasă, cu aspect monovolumic şi uşi care se deschid în sus, de tip "butterfly". Mai important, caroseria ascunde un motor turbo de numai trei cilindri şi capacitate mică (1,5 litri), care produce 231 CP şi 320 Nm. Deşi vorbim despre o putere litrică impresionantă, nu este nici pe departe suficient pentru pretenţiile de supercar ale modelului, astfel că BMW a adăugat ansamblului şi un propulsor electric de 131 CP şi 250 Nm. În total, 362 CP care au rolul de a pune în mişcare o maşină de 1,5 tone, foarte aerodinamică. Rezultatul este o acceleraţie de la 0 la 100 km/h în numai 4,4 secunde, dar şi un consum mediu de doar 2,5 l/100 km atunci când bateriile care alimentează motorul electric sunt la capacitate maximă în urma încărcării la priză.
Despre BMW i8 se vorbeşte deja de câţiva ani, de când primul concept a fost prezentat. Fiind vorba despre un automobil foarte pretenţios din punct de vedere al specificaţiilor promise, nu puţini au fost cei care au pus la îndoială această idee de supercar ecologic ca fiind nerealizabilă cu tehnologia actuală. Iată însă că marca bavareză nu se dezminte, prezentând recent versiunea de serie a acestei maşini care pare a sfida regulile fizicii. Modelul arată destul de dramatic, afişând o siluetă osoasă, cu aspect monovolumic şi uşi care se deschid în sus, de tip "butterfly". Mai impo