Deocamdată nu se ştie dacă va fi sau nu închis pentru o anumită perioadă, dar se anunţă reduceri mari de preţuri la lichidările de stoc
Francezii de la Auchan au împărţit reţeaua Real, a cărei achiziţie a finalizat-o luna aceasta, în trei regiuni şi a decis ca în fiecare lună să remodeleze câte un magazin din fiecare zonă geografică, odată cu această operaţiune urmând să se facă şi rebrenduirea în Auchan. Au fost stabilite, astfel, primele şapte magazine care vor fi rebrenduite.
Primul magazin care va fi rebranduit este situat în Bucureşti. În luna octombrie vor fi remodelate magazinele din Braşov, Oradea şi Bucureşti Vitan, iar în noiembrie urmează unităţile din Constanţa, Sibiu şi Satu-Mare. Pentru fiecare magazin este luată în calcul o perioadă de 2-3 săptămâni pentru realizarea transformărilor. În luna decembrie, procesul de rebrenduire va fi întrerupt, urmând a fi reluat din 2014 cu ultimele 13 magazine.
Procesul de rebrenduire al unui magazin necesită o investiţie evaluată la aproximativ două milioane de euro. „Vom avea o campanie în care vom anunţa clienţii de reducerile şi lichidările de stocuri din magazinul Real Pallady din Bucureşti, proiect pe care îl considerăm un prototip care ne va permite să învăţăm cum este mai bine să continuăm procesul de transformare. Temporar acest magazin va fi închis, deoarece ne propunem să îl modificăm foarte rapid, dar nu este obligatoriu ca acest lucru să se întâmple şi cu restul magazinelor“, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan România.
Procesul de convergenţă constă atât în modificările materiale, de sigle şi layout al magazinelor, de schimbare a gamelor de produse, proces ce implică soldarea stocurilor cu vechime mai mare, a celor sezoniere şi a celor cu rotaţie slabă, care nu vor fi reţinute în gamă, cât şi pentru formarea personalului şi modificarea sistemelor informatice. @