“Strategia noastra este sa ajungem operatorul numarul unu in convergenta fix-mobil si la fel pe servicii integrate de comunicatii si tehnologie (ICT). Vrem sa fim o singura companie, cu o cifra de afaceri care sa straluceasca si nu avem sa ajungem la acest obiectiv in foarte multi ani, ci pana in 2015”, a explicat Beckers.
Romtelecom si Cosmote, companii detinute de grecii de la OTE si indirect de grupul german Deutsche Telekom, au lansat in ultimii cinci ani tot mai multe oferte comune, pentru a le fi mai usor sa isi retina clientii, dar si sa atraga utilizatori noi.
Cea mai noua actiune a Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, cu 6 milioane de clienti, este schimbarea completa a portofoliulu prin introducerea a trei oferte care sa le inlocuiasca pe cele actuale.
Noile oferte denumita Cosmote Free au preturi intre 8,8 euro si 31 de euro (cu TVA) si pun accentul pe internet, toata cele trei abonamente incluzand trafic nelimitat. De asemenea, acestea contin minute si sms-uri nelimitate in retea si apeluri nelimitate catre Romtelecom, iar minutele si cele internationale (din zona 1) sunt reportabile de la o luna la alta. Zona 1 se refera la Grecia, Albania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Macedonia.
“Comunicarea nelimitata devina accesibila tuturor romanilor”, a afirmat Mathias Hanel, director comercial al Cosmote si Romtelecom.
Noua oferta a Cosmote concureaza cu abonamentele Vodafone Red, prin care Vodafone Romania, al doilea operator de telecom de pe piata locala, ofera convorbiri si mesaje text nelimitate, in orice retea nationala si pana la 4GB de trafic de date la preturi intre 29 si 65 de euro.Nikolai Beckers: Am simplificat oferta, pentru ca daca nu esti specialist, risti sa te pierzi in atat de multe oferte
Cele trei abonamente (Cosmote Free S, Free M si Free L) le vor inlocui pe cele actuale. In