Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto
Doar două posturi au transmis partida Shalke – Steaua (0-3): DigiSport (canal al RCS) și DolceSport (Romtelecom). Ce s-a întâmplat cu audiențele în timpul partidei?
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:
Dolce Sport, canal cu audiențe măsurate, a avut cu meciul de fotbal o audiență aproape egală cu a ProTV-ului: aproape 800.000 de români pe minut s-au uitat la Shalke-Steaua pe Dolce. Dintre aceștia, aproape 250.000 erau din orașe.
DigiSport nu este măsurat, drept pentru care este inclus în categoria Alții. Aseară, cu meciul Stelei, audiența pe această categorie a explodat: aproape 2,3 milioane de români în fiecare minut erau trecuți în dreptul Others (ceea ce înseamnă că urmăreau alte canale decât cele măsurate, printre care și DigiSport). Cifra este de aproximariv trei ori mai mare decât înregistra categoria în urmă cu o săptămână.
Practic, unul din patru români care se uitau la televizor aseară se uitau la alte posturi decât cele care au date de audiență (25% cotă de piață pe categoria alții).
Ce au avut celelalte posturi pe intervalul partidei:
Audiența posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la mom