(P) Suprafețe foarte mari de expunere, impact vizual puternic, preț de câteva ori mai mic decât un panou stradal clasic. Sunt doar câteva dintre avantajele unui nou tip de publicitate, dezvoltat de compania Parking Media Time: meshuri de mari dimensiuni pe parcările inteligente.
Rețeaua Parking Media adună 3.000 de metri pătrați de mesh publicitar, dispuși în 14 zone diferite din sectorul 6.
Spre deosebire de outdoorul classic, publicitatea Parking Media poate fi “consumată” și indoor: mii de ferestre sunt îndreptate către reclamele de mari dimensiuni de pe parcări. Mesajele se văd și din casă.
Ce tip de clienți se potrivesc pentru tipul de afișaj?
Retailerii sunt una dintre categoriile care au de câștigat prin acest tip de afișaj. În sectorul se află mari retaileri: Complexului Comercial Militari (Dedeman, Hornbach, Kika, Selgros, Careffour, Cora), Metro, Domo etc și multe show-room-uri auto.
De ce trebuie să fie interesați marii retailer de mesh-urile de pe parcări?
Reprezentanții Parking Media Time spun că aceste locații asigură o comunicare reală, iar adresabilitatea lor este clară, publicul acestora fiind ușor de identificat, fidel și consumator consecvent al mesajului transmis.
De unde poți comunica mai ușor, se întreabă aceștia, de pe acoperișul unui mare magazin din centrul Bucureștiului sau din fața blocurilor oamenilor, de lângă piețele acestora, de lângă școli, grădinițe sau biserici? Comunicarea înseamnă apropiere, iar apropierea față de consumator aduce rezultate.
Studiile efectuate în domeniu arată că este mai greu să-ți amintești cine era pe un panou din centru. În schimb, oamenii pot preciza exact cu ce este ocupată locația din colțul străzii lor.
Pe de altă parte, mesajele se pot schimba rapid, astfel că permit promovarea mai multor produse ale aceluiași client.
Puteți testa cum arată o ast