Recent în Timișoara fost finalizată o nouă investiţie în infrastructura rutieră a oraşului, într-unul dintre cartierele de la marginea Timișoarei. În zona Uzinei de Apă a fost construit un nou pod cu o lungime de aproape 17 metri.
Proiectul cu o valoare de 1, 4 milioane de lei a presupus demolarea vechiului pod din Zona Uzina de Apă şi construirea unui pod cu totul nou, cu structură din dale de beton cu grinzi metalice înglobate, parte carosabilă şi trotuar.
Lungimea noului pod este de 16,84 m, gabaritul său este de 10,74 m, cu două benzi de circulaţie, o bandă de ghidare, o zonă de siguranţă şi un trotuar. A fost concepută şi o structură rutieră nouă a părţii carosabile şi a racordului cu vechiul sector de stradă pentru a permite accesul la proprietate, au fost montate rigole şi receptori, a fost montat parapetul podului, au fost montate indicatoare de semnalizare şi executate marcajele. Rezistenţa podului este proiectată la o capacitate de până la 80 de tone.
Recent în Timișoara fost finalizată o nouă investiţie în infrastructura rutieră a oraşului, într-unul dintre cartierele de la marginea Timișoarei. În zona Uzinei de Apă a fost construit un nou pod cu o lungime de aproape 17 metri.
Proiectul cu o valoare de 1, 4 milioane de lei a presupus demolarea vechiului pod din Zona Uzina de Apă şi construirea unui pod cu totul nou, cu structură din dale de beton cu grinzi metalice înglobate, parte carosabilă şi trotuar.
Lungimea noului pod este de 16,84 m, gabaritul său este de 10,74 m, cu două benzi de circulaţie, o bandă de ghidare, o zonă de siguranţă şi un trotuar. A fost concepută şi o structură rutieră nouă a părţii carosabile şi a racordului cu vechiul sector de stradă pentru a permite accesul la proprietate, au fost montate rigole şi receptori, a fost montat parapetul podului, au fost montate indicatoare de semnalizare şi execu