Medicul stomatolog botosanean care a adunat in anii din urma multe reclamatii atat la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, cat si la Colegiul Medicilor Dentisti, este acum reclamat si la mai multe institutii iesene.
Dupa ce si-a deschis cabinet stomatologic in Ambulatoriul Integrat al Spitalului Sfantul Spiridon, din Iasi, stomatologul Ana Maria Nastac s-a ales cu reclamatii din partea unui pacient, la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi, la Directia de Sanatate Publica Iasi, la managerul Spitalului Sf. Spiridon si la Finante, potrivit publicatiei Buna Ziua Iasi.
Pacientul a ajuns cu reclamatii pe la aceste institutii dupa ce a fost racolat de pe holul ambulatoriului din spitalul iesen de catre asistenta medicul stomatolog. Ademenit in cabinet cu promisiunea unor servicii medicale de calitate, pe masura experientei medicului nou venit in policlinica respectiva, pacientul a cazut in plasa. Acesta sustine ca i-ar fi fost nenorocit tot cerul gurii cu un foarfece, dupa ce i s-au facut doua extractii.
Barbatul a sustinut si ca dentista i-ar fi vorbit urat atunci cand a intrebat-o de ce este plin de sange, cerand explicatii despre ce i s-a intamplat. Pacientul mai afirma ca medicul nu avea nici parafa si ca orice intrebare despre starea sa o irita pe dentista si ii starnea agresivitatea verbala.
Pentru ca bolta palatina i-a fost grav afectata de interventia din cabinetul stomatologic, barbatul spune ca nu putea nici sa inghita a doua zi dupa tratament. In plus, cand s-a adresat stomatologului pentru un tratament care sa repare problema cu care s-a ales in gura, a mai primit o nota de plata, de 300 de lei, pe langa reteta.
A ramas si cu teama ca este posibil sa se fi ales cu vreo boala in cabinetul in care profeseaza medicul botosanean, prestatia medicului care „l-a tratat” facandu-l sa ai