SEZON NOU. Dubut bun în noul sezon pentru emisiunea Next Star, de pe Antena 1. Pe intervalul de difuzare (în care s-a intersectat și cu meciul Pandurii – DNEPR de pe Pro TV), Antena 1 a fost pe primul loc, pe toate targeturile de audiență: național, urban și comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele de aseară:
NAȚIONAL. Next Star a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii (20.30-23.00), talent-show-ul cu copii s-a intersectat, pe Pro TV, cu meciul Pandurilor și cu o parte din emisiunea Patru nunți și o provocare. Peste 500.000 de telespectatori pe minut au fost între Antena 1 și Pro TV.
De remarcat locul cinci, Național TV, cu seriale indiene și cu noua producție turcească - Conspirația iataganelor.
URBAN. La orașe, diferența între Antena 1 și Pro TV a fost mai mare. Next Star a avut o medie de peste 1,1 milioane de orășeni pe minut, aproape dublu față de Pro TV.
COMERCIAL. Segmentul comercial a fost tot al Antenei: 504.000 telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut (9 rating). Pe intervalul Next Star, la Pro TV se uitau 353.000 de persoane din targetul commercial (6,3 rating).
Audiența posturilor TV joi, 19 septembrie, pe internvalul NextStar, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV joi, 19 septembrie, pe intervalul NextStar, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul