Consumatorii sunt astăzi mult mai cumpătaţi şi atenţi la produsele pe care le consumă la cinci ani de la izbucnirea crizei, a spus la ZF Live Gabriela Luca, strategic marketing advisor la firma de cercetare GFK.
“S-a schimbat comportamentul consumatorului în ultimii cinci ani, oamenii sunt mult mai cumpătaţi şi atenţi, se informează mult mai mult, fie în revistele promoţionale ale retailerilor fie direct în magazine, unde fac comparaţii de preţ”, a spus Gabriela Luca în emisiunea ZF Live de vineri, 20 septembrie.
Dacă în primii ani ai crizei oamenii au trecut treptat de la mesele în oraş la cele pregătite acasă, pentru a economisi bani, a urmat apoi renunţarea la anumite categorii de produse de care nu aveau neaparat nevoie şi mai târziu reducerea cantităţilor de produse consumate, a mai spus Luca.
Consumatorii sunt astăzi mult mai cumpătaţi şi atenţi la produsele pe care le consumă la cinci ani de la izbucnirea crizei, a spus la ZF Live Gabriela Luca, strategic marketing advisor la firma de cercetare GFK.
“S-a schimbat comportamentul consumatorului în ultimii cinci ani, oamenii sunt mult mai cumpătaţi şi atenţi, se informează mult mai mult, fie în revistele promoţionale ale retailerilor fie direct în magazine, unde fac comparaţii de preţ”, a spus Gabriela Luca în emisiunea ZF Live de vineri, 20 septembrie.
Dacă în primii ani ai crizei oamenii au trecut treptat de la mesele în oraş la cele pregătite acasă, pentru a economisi bani, a urmat apoi renunţarea la anumite categorii de produse de care nu aveau neaparat nevoie şi mai târziu reducerea cantităţilor de produse consumate, a mai spus Luca.