În Saptamana Mondiala a Cladirilor Verzi, 16 - 20 septembrie 2013, grupul de companii Iulius, cel mai mare dezvoltator si operator autohton de centre comerciale de tip mall, demareaza campania „Salvati Planeta!”. În premiera la nivel national, o retea de cinci mall-uri, dezvoltate în cele mai mari orase ale tarii, desfasoara o campanie cu scopul constientizarii importantei procesului de reciclare si a utilizarii eficiente a resurselor regenerabile.
Toate cele patru mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava si Iasi, Palas Mall, precum si cele cinci cladiri de birouri din portofoliu promoveaza mesajul: „Planeta are resurse limitate. Recicleaza-le! Salveaza-le! Economiseste-le!”. Clientii centrelor comerciale si angajatii companiilor prezente în cladirile de birouri sunt întâmpinati cu mesaje privind importanta economisirii energiei, apei si hârtiei si a reciclarii bateriilor si plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvati Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook si pe website-urile mall-urilor.
"Pe lânga impactul social, mesajele promovate includ informatii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe luna salveaza 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe email salveaza 250 de copaci pe luna, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul noptii produce o economie de energie suficienta pentru a încalzi o locuinta timp de cinci luni. De asemenea, cu apa economisita într-o zi prin oprirea apei în timpul periajului pe dinti s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece peturi reciclate s-ar putea confectiona un tricou", precizeaza reprezentantii Iulius Group.
Initiativa grupului de companii Iulius atrage atentia asupra epuizarii resurselor mediului înconjurator si asupra rolului