După ce era internetului, a comunicări rapide, a luat amploare şi pe plaiurile mioritice, după ce generaţia emo are pagina de Twitter sau Facebook, de o bună perioadă de timp a venit şi rândul vedetelor şi “vedeţilor” să îşi facă simţită prezenţa prin lumea internautică. Şi nu oricum… A devenit un obicei printre vedetele noastre să-şi expună viaţa pe Facebook, să-şi ţină la curent admiratorii cu tot ceea ce fac, la orice pas.
Astfel că intimităţile “artiştilor“ sunt dejectate mai nou pe Facebook sau blogul personal şi împrăştiate excesiv de autori cât şi de “lăicuitorii” de pe Facebook, şi, mai în glumă, mai în serios, perdeaua devine din ce în ce mai transparentă. De parcă nu era de ajuns bălăcăreala de prin tabloidele ce ne colorează taraba din colţul străzii, zâne şi zâni frumoşi şi inteligente.. sau invers, transpiră şi aruncă pe tastatura laptopului, de cele mai multe ori inepţii.
Unul dintre zecile de exemplare care îmi vin în minte acum, ar fi gestul mai puţin firesc, al unei vedete de la noi, care într-un moment de relaxare flatulentă a ţinut neapărat să afle care sunt aromele preferate ale fanilor virtuali.
“Răsfăţ maxim, cu răţuşca copilăriei mele, esenţă de eucalipt şi sare de mare. Vouă ce esenţe vă plac?”, a scris vedeta pe Facebook, în timp s-a fotografiat în toată splendoarea în propria baie.
Şi asta nu e tot. Reţele de socializarare şi blogurile sunt bune la toate: îţi poţi promova noua melodie, îţi poţi prezenta noua achiziţie vestimentară, cât de gospodină sau gospodin te-a făcut mămica, îţi poţi exprima frustrarea sau te poţi bălăcări cu alţi colegi din showbizz, pentru că e la modă bălăceala pe net şi cât se poate de ieftină.
Acum nu-l mai suni pe cel care te-a atacat indirect, pentru a-i cere explicaţii, e mai simplu să scrii un mesaj pe Facebook, cu direcţie către “inculpat”, prin care îi răspunzi cu aceea