DN19B este lăsat în stare de hârtoapă în mod deliberat! Aceasta este concluzia la care a ajuns Cseke Attila, deputat de Bihor, în urma unui schimb de adrese avut în această vară cu Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine. „Se vede clar că se doreşte ca Bihorul şi Oradea să rămână în urmă", a spus Cseke.
Deputatul a demonstrat cu fotografii că porţiunea bihoreană a drumulului care leagă localităţile Săcuieni şi Marghita de judeţul Sălaj se află într-o stare deplorabilă. „Drumul este plin de gropi, indiferent de porţiunea pe care o luăm ca exemplu şi nu se face nimic pentru repararea lui", a spus parlamentarul.
Cseke Attila îşi argumentează afirmaţiile cu răspunsul primit de la ministrul Dan Şova în urma unei interpelări făcute în urmă cu trei luni. „Conform adresei pe care am primit-o, Secţia de Drumuri Naţionale Oradea are aprobată în cadrul Programului de reparaţii cu mixtură asfaltică execuţia lucrărilor pe o suprafaţă de 51.000 mp pentru sectorul de drum DN19B Săcuieni - Marghita - limită judeţ între Bihor şi Sălaj, pe o lungime de 41 kilometri, iar până la data prezentei au fost executate lucrări de reparaţii cu mixtură asfaltică pe o suprafaţă de 5.000 mp", a spus Cseke.
Deputatul vede acest lucru ca pe o sabotare a eforturilor de dezvoltare a judeţului. „În timp ce noi ne luptăm ca Bihorul să îşi ocupe locul pe care îl merită, acolo unde se poate lucra nu se lucrează. De o lună de zile, de când am primit această adresă, nu s-a plombat nimic. Mesajul meu către Drumurile Naţionale Oradea este să se apuce de treabă cât mai ţine vremea bună! Este inadminisibil ca înainte cu trei luni de sfârşitul anului să fie lucrat mai puţin de 10% faţă de cât se putea face", a declarat deputatul.
Cseke Attila s-a declarat cu atât mai revoltat cu cât DN19B a fost scos de pe lista drumurilor c