În fiecare zi suntem expuşi la mii de mesaje publicitare în timp ce ne uităm la televizor, navigăm pe internet, mergem pe stradă sau chiar transmitem astfel de semnale prin brandurile pe care le purtăm şi folosim. Reclamele ne înconjoară, aşadar, permanent, dar efectele benefice ale acestei expuneri masive se simt când trecem de partea cealaltă a baricadei, ca antreprenori sau profesionişti în marketing. Astfel, experienţa aceasta poate fi folosită ca punct de plecare în realizarea campaniilor de marketing, potrivit enterprisedojo.com.
Canalele media tradiţionale sunt perimate, saturate până la punctul în care s-a instalat o imunitate la mesajul lor. Pentru acest motiv, publicitarii ar trebui să ia în calcul şi alte modalităţi de promovare care să întrerupă monotonia din percepţia mesajelor de promovare.
Patru modalităţi interesante şi posibile idei de investiţii pentru publicitate:
1. Autocolante şi panouri publicitare mici pentru maşini
Numărul maşinilor în lume este în continuă creştere, numai în SUA fiind înregistrate peste 250 milioane de autovehicule. Astfel, este lesne de presupus că rutina zilnică a fiecăruia include un număr considerabil de maşini întâlnite, fapt ce a deschis calea pentru acest mod de promovare. De exemplu, în New York şoferii de taxi plasează reclame pe platformele de deasupra maşinii, care trec prin faţa a milioane de oameni zilnic. Diferenţa faţă de aspectul tradiţional al taxiurilor sau cel plan al maşinilor este elementul care constituie un avantaj.
2. Promoteri şireţi
Promoterii arată şi se comportă ca orice persoană obişnuită de pe stradă, dar cunosc un produs pe care îl au la îndemână şi menţionează într-un mod şiret astfel încât să implanteze ideea acestuia în mintea consumatorului. Mai târziu, când cineva are nevoie de un anumit produs, îşi va aduce aminte de conversaţia sa