Începând de săptămâna trecută, agenţia de presă Agerpres are o nouă identitate vizuală, noi platforme de comunicare online, precum şi un nou slogan, care sintetizează misiunea asumată a Agerpres: "Actualizează lumea", potrivit unui comunicat de presă al agenţiei.
"Suntem aici din 1889 şi avem peste 90 de ani de transmisie live, aceasta însemnând practic că Agerpres reprezintă istoria României în ştiri. Vrem să fim şi prezentul şi viitorul său, astfel că ne reinventăm astăzi pentru a putea să ne îndeplinim cât mai bine scopul de a fi cea mai importantă sursă de informaţii corecte, obiective, pentru România şi pentru restul lumii", a declarat Alexandru Giboi, director general Agerpres.
În noul său format, agenţia de presă îşi va păstra rolurile fundamentale (fluxuri de ştiri tematice, monitorizare de presă, arhivă de fotografii) şi va introduce trei noi piloni - Orientarea către mediul online şi adaptarea la tendinţele din această zonă, îmbogăţirea zonei multimedia cu o platformă video interactivă şi introducerea conceptului de jurnalist complet.
"Într-o lume în care piaţa media evoluează constant şi impune noi standarde, Agerpres, prima agenţie de presă din România, se reinventează. Noul Agerpres demonstrează faptul că agenţia trece printr-un proces complex de transformare şi adaptare la schimbările din mass-media internaţională, adoptând cele mai noi tendinţe la nivel global", se precizează în comunicatul de presă citat.
Începând de săptămâna trecută, agenţia de presă Agerpres are o nouă identitate vizuală, noi platforme de comunicare online, precum şi un nou slogan, care sintetizează misiunea asumată a Agerpres: "Actualizează lumea", potrivit unui comunicat de presă al agenţiei.
"Suntem aici din 1889 şi avem peste 90 de ani de transmisie live, aceasta însemnând practic că Agerpres reprezintă istoria României în ştiri. Vrem să fim şi