Preţurile practicate de cei mai mulţi dintre executive coach-ii care „consiliază” managerii din companiile de pe piaţa locală variază, în medie, între 180 de euro şi 500 de euro pe oră. Cele mai multe pachete de servicii de coaching contractate de companii cuprind zece ore, o şedinţă având o durată, în general, de 90 - 120 de minute, potrivit Liliei Dicu, executive coach cu o experienţă de şase ani în domeniu.
„Vorbim despre un parteneriat între client şi coach, un parteneriat cu obiective clare la care se ajunge în principal prin dialog şi reflecţie a managerilor, a antreprenorilor asupra ceea ce ar putea ei să facă pentru a avea un job mai bun, pentru a promova sau pentru a-şi motiva mai bine angajaţii sau subordonaţii. Circa 75% dintre clienţii mei sunt executivi trimişi la coaching de companie fie pentru că există un blocaj, fie pentru că au nevoie să treacă la următorul nivel. Dar sunt şi antreprenori sau manageri care vin din iniţiativă proprie pentru a-şi da seama cum pot schimba paradigma din companie”, spune Lilia Dicu, care a fost în perioada 1999-2002 HR manager pentru Lukoil şi din 2002 până în 2006 country manager al SEWS România. În prezent, ea lucrează cu 12 clienţi, cei mai mulţi fiind din industria bancară, FMCG, farma şi publicitate. Continuarea pe ZFCorporate
Preţurile practicate de cei mai mulţi dintre executive coach-ii care „consiliază” managerii din companiile de pe piaţa locală variază, în medie, între 180 de euro şi 500 de euro pe oră. Cele mai multe pachete de servicii de coaching contractate de companii cuprind zece ore, o şedinţă având o durată, în general, de 90 - 120 de minute, potrivit Liliei Dicu, executive coach cu o experienţă de şase ani în domeniu.
„Vorbim despre un parteneriat între client şi coach, un parteneriat cu obiective clare la care se ajunge în principal prin dialog şi reflecţie