Problemele cu care s-au confruntat de-a lungul timpului modelele 1300, Supernova, Solenza și Logan îi fac pe cei de la Dacia să ia măsuri drastice. Constructorul român de mașini a decis să cheme în service peste 10000 de Mercedesuri, pentru a vedea cum funcționează.
”Vrem ca toți clienții noștri să fie mulțumiți de automobilele pe care le producem. Satisfacția lor e pe primul plan pentru noi. Tocmai de aceea, am hotărât să chemăm în service mai multe Mercedesuri și să vedem care este, până la urmă, secretul funcționării acestora. Dintotdeauna m-am întrebat ce face o mașină să înainteze atunci când n-o împinge nimeni. Care e principiul fizic, cum ar veni. Acum o să deslușim, în sfârșit, acest mister și clienții noștri vor fi primii care vor beneficia de revoluționara tehnologie”, ne-a declarat un reprezentat al producătorului de la Pitești.
Problemele cu care s-au confruntat de-a lungul timpului modelele 1300, Supernova, Solenza și Logan îi fac pe cei de la Dacia să ia măsuri drastice. Constructorul român de mașini a decis să cheme în service peste 10000 de Mercedesuri, pentru a vedea cum funcționează.
”Vrem ca toți clienții noștri să fie mulțumiți de automobilele pe care le producem. Satisfacția lor e pe primul plan pentru noi. Tocmai de aceea, am hotărât să chemăm în service mai multe Mercedesuri și să vedem care este, până la urmă, secretul funcționării acestora. Dintotdeauna m-am întrebat ce face o mașină să înainteze atunci când n-o împinge nimeni. Care e principiul fizic, cum ar veni. Acum o să deslușim, în sfârșit, acest mister și clienții noștri vor fi primii care vor beneficia de revoluționara tehnologie”, ne-a declarat un reprezentat al producătorului de la Pitești.