Suplimentele-minune de slăbit şi cele care susţin că vindecă o listă lungă de cancere sunt scumpe, promovate intens pe internet. Firmele care vând pe internet suplimente-minune reuşesc să ruleze afaceri de milioane de lei anual, cu puţini angajaţi, şi îşi fac banii prin strategii de marketing bine gândite care speculează ignoranţa şi disperarea oamenilor.
Sunt naturale, conţin extracte din substanţe exotice, în cantităţi uriaşe, mult peste ce poţi găsi în alimentele din care provin, vindecă o panoplie de boli, sunt “miraculoase” întrucât îţi garantează că vindecă boli la care medicina alopată nu are soluţii satisfăcătoare, în prezent. Este vorba despre suplimentele promovate pe internet şi cumpărate de clienţi care cred promisiunile pe care firmele din spatele acestor produse-minune le propovăduiesc.
Cum se vând pe internet aceste “suplimente-minune”: firmele din spatele lor exagerează efectele produselor, plătesc clienţi care confirmă şi laudă beneficiile suplimentelor, te asigură că de vreme ce sunt naturale, nu au cum să îţi facă rău, îţi fac o “ofertă promoţională”, şi te asigură că produsul a fost testat şi e recomandat de “specialişti”. Cât se câştigă, în realitate, din afacerea cu pilule-”miraculoase”.
ECONOMICA.NET vă prezintă afacerile firmelor care vând pe internet unele dintre cele mai promovate suplimente-minune, pentru scăderea în greutate şi pentru vindecarea cancerelor.
Afaceri de milioane de lei anual, cu cel mult 4 salariaţi, din vânzarea capsulei de slăbit pe bază de varză
Firma care vinde capsula de slăbit cu supă de varză – Cabbage Forte – rulează afaceri de milioane de lei anual, nu a avut mai mult de patru salariaţi şi a mers pe profit încă din 2007.
Firma recunoaşte că a cumpărat mărturiile despre efectele spectaculoase ale suplimentului alimentar, prezentate pe site-ul de promovare al capsulei-minune, şi sed